De meest gestelde vragen over klachten over uw ebike

Gelukkig hebben we niet veel klachten over de aankoop en levering van onze fietsen, maar bent u toch ontevreden over iets, dan kan u ons best contacteren via het contactformulier voor een oplossing. Vergeet niet om te vermelden waar u de fiets heeft gekocht + wanneer + wat het probleem precies is. Wil je foto’s meesturen, dan graag mailen naar info@groepaanbod.be

Wij zijn ervan overtuigd dat we voor meer dan 98% goede fietsen afleveren en geven dan ook een “14 dagen, geld terug” garantie. Indien u niet tevreden bent, dan kan u uw geld terugvragen en dan komt Minerva de fiets opnieuw ophalen. Je begrijpt wel, dat de garantie komt te vervallen als er geprutst is aan de fiets, schade is en/of duidelijk gebruikssporen, waardoor we die niet meer als nieuw kunnen doorverkopen.

Om jouw geld terug te vragen, stuur je een mail naar tim@minerva.be (binnen de 14 dagen na levering van de fiets), met een bewijs van aankoop + jouw rekeningnummer.

Daarna zal Minerva contact met jou opnemen voor de ophaling van de Fiets.

Heeft u toch beslist om een fiets te kopen in een supermarkt, waar ze nauwelijks iets van fietsen kennen? Dan moet je bij hen terecht voor jouw klacht. Laat je niet afwimpelen, dat het hun probleem niet is. Zij hebben jou de fiets verkocht en zijn verantwoordelijk voor de wettelijke garantie. Dat geldt ook voor Fietsen gekocht via de kranten uitgevers.

Minerva antwoordt normaal gesproken heel snel op mails en klachten, maar in drukke periodes krijgen we zodanig veel mails/vragen binnen, dat het even kan duren.

Kreeg u geen antwoord binnen de 72u, dan kan u terecht bij tim@minerva.be

Begint u aub niet naar alle mogelijke adressen die u kan vinden, te mailen en ook niet naar iedereen te bellen. Dat zorgt alleen voor verwarring en vertraging.