Een overzicht van de meest gestelde vragen

Staan de vraag en het antwoord hier niet tussen, aarzel niet om uw vraag te stellen op onze contactpagina

De levering is gratis in gans België. Ongeacht of het om 1 ebike of meerdere bikes gaat.

Voor het buitenland rekenen wij een supplement voor de levering. Vraag ernaar via onze contactpagina

Als u online besteld én betaald heeft, dan wordt de fiets normaal binnen 1 week geleverd, tenzij er feestdagen/verlengde weekends tussenzitten.  Normaal hebben we voldoende voorraad van elk model/kleur om binnen de week te leveren.

Heeft u hem besteld na een gratis demo OF heeft u hem online besteld, maar u koos voor betaling met ecochques, dan duurt het sowieso wat langer dan 1 week. We moeten dan onze eigen chauffeur met een betaalterminal langs sturen. Afhankelijk van hoe vol de planning zit, kan het dus iets langer duren (+/- 2 weken).

Fiets nog steeds niet ontvangen na 2 weken? Stuurt u dan een mail naar service@minerva.be samen met uw bestelbon/orderbevestiging. Gelieve vóór het verstrijken van die termijn niet te mailen. Dat doet de achterstand alleen maar oplopen, omdat we dan de gehele dag bezig zijn met iedereen te antwoorden in plaats van het inboeken van leveringsafspraken.

We wensen jou binnenkort veel fietsplezier toe!

Wanneer jouw fiets het magazijn verlaat, ontvang je een mail van Minerva zelf. 

Dat wil zeggen dat de fiets werd opgehaald door de transporteur die hem bij jou zal afleveren. Zijn nemen normaal contact op met jou i.v.m. de levering (wellicht telefonisch).

Was je niet thuis of kwamen ze niet langs op het beloofde moment? dan zullen zij opnieuw langskomen. Neemt u dan aub contact op met logistiek@minerva.be

Gaat het om een bestelling met eco cheques dan neemt Minerva contact met u op ivm de levering. Dat is meestal ongeveer 1 week na de bestelling.

Na 2 weken nog steeds geen spoor van uw fiets? Contacteer dan logistiek@minerva.be

Onze koeriers zijn onderhevig aan oa het verkeer en werken volgens een optimale routeplanning om zoveel mogelijk mensen te kunnen bedienen. Om die reden kunnen we niet op een exact uur leveren, naar ieders wens.

Bent u NIET beschikbaar op een bepaalde dag, verwittig dan meteen Minerva op logistiek(at)minerva.be of de transporteur als je de gegevens hebt ontvangen.

Het komt gelukkig niet vaak voor, maar soms kan het gebeuren dat er schade is aan de verpakking en/of uw fiets, wanneer die werd geleverd.

In dat geval neem je best géén contact op met de koerier, maar meteen met Minerva via tim@minerva.be  Graag een kopij van je bestelbon/orderbevestiging bij steken, zodat we jou snel terugvinden + idealiter enkele foto’s van de beschadiging.

In dat geval zal Minerva contact met jou opnemen om de schade te verhelpen OF om de fiets om te ruilen.

Wil je jouw fiets graag later geleverd zien (omwille van vakantie, ziekte…), dan kan dat! Stuur dan na bestelling gewoon een mail naar info@groepaanbod.be met een de mailbevestiging van jouw bestelling en de periode (bijvoorbeeld : binnen 3 weken) waarin je de fiets geleverd wenst te zien.

In dat geval zal Minerva contact met jou opnemen om de schade te verhelpen OF om de fiets om te ruilen.

Na de levering van de fiets moet u enkel de pedalen en het stuur nog goed zetten. Dat kan eenvoudig met een hendel en daarover hebben we zelden of nooit problemen gehoord.Vervolgens kan u het stuur en zadel op de gewenste hoogte zetten.

Mocht er een probleem zijn, dan komen we uiteraard wel ter plaatse na de levering. Contacteert u dan even onze dienst-na-verkoop op www.servicebike.be

Bent u écht niet in staat om dat zelf te doen, stuurt u dan graag vóór de levering een mail naar tim@minerva.be met uw verzoek + kopij van de bestelbon/orderbevestiging.

Hou er wel rekening mee dat het dan wat langer kan duren vooraleer er geleverd zal worden. Er moet dan één van onze eigen mensen ter plaatse komen.